ad knihovny.
Jsem z Červenýho Kostelce (10 tis. obyvatel i s přidruženejma vískama) a nikdy jsem neřešil průkaz do jiný knihovny. Studuju ale v Olomouci chodím do knihovny jen když něco potřebuju akutně nebo něco fakt "odbornýho" co u nás nemaj.
Celej gympl se mi češtinář divil, jaktože nemám průkaz v náchodský knihovně (vokres rozumíš), no ale já ho nepotřeboval neb všechno co jsem chtěl měli u nás. Takže asi záleží jak malý město myslíš. Ale určitě v Zábrodí mají takovou tu "1zatejden dobrovolníkem spravovanou knihovnu"
No a co se týče novejch titulů, tak jasně, že to je bída a samá pseudohistorie, tarot, životopisy a vaření, nicméně fond je tak bohatej, že zatím nemám důvod se registrovat jinde.
straba
19. 1. 2012, 16:50