Silver Rocket

Ochrana proti spamu. Kolik je dvakrát tři?

Jméno: Email:
Dáda
5 17. 4. 2016, 10:13
je to tak!
don 17. 4. 2016, 10:13
Včera jsem v Soulkostele viděl počtvrtý v sedmi dnech Buriers a znova se potvrdilo - NEUVĚŘITELNÁ kapela... Díky všem v Soulkostele za parádní zážitek.
Aran uv@silver-rocket.org 16. 4. 2016, 15:53
weiss: kde je lajk?
pepi 16. 4. 2016, 00:26
ty vole, vždycky, když už se člověk drápe k nějaký intelektuální brejlatý muzice, vytáhnete od někad tydle starodávný pivaře a člověk si řekne: jasně, to mě vlastně baví úplně nejvíc...a je zase na všech čtyřech....asi se na to marný polidšťování opice už definitivně vykašlu
weiss 15. 4. 2016, 11:29
Aran: Je to tak, ležel jsem na Karláku a pusu měl zadrátovanou několik týdnů, než jsem uhuhlal ošetřujícího lékaře, aby mi uvolnil kousavý dřív kvůli „turné" Tom Is My Sugar, Cul-de-Sac a Interrogation Point. Takže jejich první návštěva v Bunkru vyšla na zhruba konec června 1992. Nikdo by nevěřil, jak moc provokativní bylo v tý době nosit trika Amphetamine Reptile Noise mezi doktory, haha.
Job honza.krejca@gmail.com 15. 4. 2016, 07:45
Jak Harry potkal Sally?
f. 15. 4. 2016, 07:13
Snad už o vás někdo píše scénář příštího filmu.
Radim uv@silver-rocket.org 14. 4. 2016, 21:08
Job: Tyvole, když už jsme u toho, na tomhle koncertě jsme se my dva seznámili (1992?) a já tě pak šel dokonce navštívit do nemocnice, jak jsi tam ležel s tou zadrátovanou držkou... vzlyk.
Aran uv@silver-rocket.org 14. 4. 2016, 19:30
Tyvole, Cosmic Psychos miluju od chvíle, kdy jsem při pogování na ně v Bunkru přerazil vlastní čelist. To, že to ani po smrti Robbieho „Rakety" Washe nezabalili, považuju za důkaz existence vyššího principu mravního, hehe. Jinak samozřejmě lepší chodící reklamu na pivo Austrálie nikdy neměla (a mít asi nikdy nebude), o tom žádná. https://youtu.be/4-v7nRiU…
Job honza.krejca@gmail.com 14. 4. 2016, 18:10